OMG! Kändisarna om 10 år!

Herregud har ni sett det?! Våra älskade favvoriter om 10 år! Jag höll på att svimma. Jag och Jonna skrattade så syret tog slut. Nu sitter vi helt snurriga i huvudet av syre brist! Hahha! Ni måste se jag som super Twilight fan svimmade nästan (jag menar allvar) när jag såg Rob och Kris. Herregud!

Länk till bilderna: http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=71426&imagenr=1

Här ser ni 4 exemplar:

Klicka vidare och se hur stjärnorna kommer se ut om tio år...
Brad Pitt                   Victoria Beckham        R.Pattz                 Kristen Stewart

Herregud(ber om ursäkt för mina herregud) säger jag bara. Först var man bara helt såld på Rob typ. Nu blev han plötsligt inte lika tilltalande... XD Helt insane! Tänk om de skulle se ut så där?! Eeuw, Kristen 19 år OCH SE UT SOM TYP GAMMEL MORMOR?!  Ja det hade säkert varit underbart! xD

Vad ska man göra? Skratta eller gråta? O.o Själv skrattade man. Men nu. Om några faktist ser ut så. Vad gör man? O_O Inte för att jag tror på Rob och Kristen eller Miley Cyrus. Men ändå. Tänk om någon gör det? Omg...
↳ 

hehe de är nog så opererade och lyfta att det inte syns någon skillnad på dem:p

↳ 

Ja, dom är kändisar och dom har råd med skönhets operationer


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG