I omvandlingsfas

 
It's a long time and no see. Det har hänt en hel massa saker i mitt liv och bloggen har fallit ner bland stolarna. Egentligen fruktansvärt tråkigt och samtidigt har det varit skönt. Det hade varit roligt om jag orkat hålla uppe skrivandet, bara för att för min egen skull dokumentera det jag gör.
 
 Behind the scenes för en plåtning under min praktik hos Studio Torsne i höstas
 
Just nu pluggar jag mitt sista år på Fotoskolan STHLM. Kan själv inte förstå hur fort dagarna, veckorna och månaderna flyger förbi. I December tar jag examen från Bildbehandlar-utbildningen på Fotoskolan STHLM och ska kliva ut i den riktiga världen som frilansare. Vi har börjat våran entreprenörskapskurs i skolan nu och det är fantastiskt ångestfyllt och inspirerande på samma gång. Men jag är taggad! Och hoppas på att kunna hålla i min målmedvetenhet ända fram till December in i 2020 när man ska stå på egna ben.
 
Jag ska snart lansera min portfolio/företagshemsida. Har en lång handlingsplan och to do-list som ska betas av gällande företaget. Och om jag får en paus i hjärnan där jag kan ägna lite tid att tänka ut bloggens framtid kanske det blir lite omvandlingar här också. Jag hade ju tidigare min domän www.olssonlinnea.se men har fått ta bort den nu pga den blev köpt av någon annan medan jag hade fullt upp med att tänka på allt annat än bloggen. Vi är åter till www.mylifeaslinnea.blogg.se tills vidare, kanske kommer det något nytt snart. Det märks!
 
Är ni nyfikna på vad jag pysslar med kan ni kolla in mig på instagram @olssonlinneaRT  för mitt jobb och @limecrime för privata bilder. 
↳ 

MEN hjärtat jag hade inte hittat in på din nya blogg. Visste inte att den var klar.
Så fin <3
Måste rusa till tvättstugan nu så läser mer sen.
Sitter och försöker redigera kaoset i mitt senaste inlägg på egen hand utan din proffsiga hjälp.
Hm... blir inte jättefint men rättat stavfel massor iaf :-))

Svar: Det är samma som innan, bara en webbadress mindre. Vet inte riktigt hur jag ska göra med hemsidor och bloggar hit och dit haha! <3
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG