En fnissig fredag på Fotoskolan

 Linnéa & Josefin 
 
Alltså idag har det varit en helt magisk fredag. Livet har verkligen gått upp och ner den senaste månaden och idag var liksom allas fokus och energinivå så låg att det inte gick att sluta fnissa (kanske ska tala för mig själv och tjejerna som sitter runt omkring mig i och för sig hahaha). Min kamerarulle är full av roliga videos allt från Josefin som kryper över en bänk, Linnéa & jag som skrattar, Goro som redovisar i Photoshop, flygande tofflor. Det roliga har inget slut. Sen så blev det fredagsfika med chokladbollar från Ida. Tänkte passa på att dela med mig av lite bilder från skolan den senaste veckan.
 
 
Vi kollar på våra printar med vår kurslärare Simon från Layer1.
 
Goro får med assistans av Simon visa tekniker för korn för oss fredagseftersläntrare.
 
Har mått så bra inombords av allt rolig idag. Och för första gången på ett tag känner jag mig så himla nöjd med tanken att stanna i Stockholm över helgen. I och för sig kan det bero på att Adam också kommer hit ikväll. Men allt känns så himla fint!! Är så tacksam för mina fantastiska vänner & klasskamrater på Fotoskolan och tacksam för mina vänner, familj och pojkvän hemma. 
↳ 

Men åh!! Haha bästa YHB17 <3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG