Hem till hemstaden

 
Åkte hem till lilla Karlskoga i helgen. Mamma fyllde 51 år så vi skulle fira henne. Oftast är jag i Säffle hemma hos Adam men denna helgen åkte vi till Karlskoga och hälsade på lite. Det innefattade lite Halloumilasagne, kattgos och kaffedrinkar i soffan. Det blev en riktig snabbvisit kändes det som, ofta åker jag tillbaka till Stockholm på måndag morgon om jag varit hemma i Värmland. Men eftersom jag börjar min praktik (eller LIA, lärande i arbete, som det egentligen heter) imorgon så ville jag vara tillbaka här redan ikväll. För imorgon ska jag åka till skolan och hämta utrustning först.
 
Tycker ni förresten katterna är himla söta eller det är roligt att läsa mycket tankar och personliga blogginlägg borde ni kika in hos min goa mammas blogg. Bjuds på en hoper av det där!
↳ 

Lycka till på LIA-n nu.
Jag ska tänka på dig Hjärtat <3


Skrev om din inprovning till Fotoskolan och lånade dina bilder Skam och Avund i min blogg som jag just publicerade. Hoppas det var OK.
Skrev att det var dina bilder och länkade hit till din blogg.

KRAMAR från Mamma <3

↳ 

Ser så mysigt ut när du är hemma och speciellt med katterna!! :) Jag hoppas du har det underbart på praktiken nu och att du smått börjar blogga igen, haha! ;) Puss på dig finis!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG