Avslutning i stallet

 
En sista gång, tänker jag när jag går omkring i stallet och väntar på att vi ska rida. Fast det är såklart inte en sista gång jag kommer tillbaka hit så fort jag får chansen. Jag växte upp här. Blev den personen jag är här. Det kommer aldrig vara en sista gång även om det kanske kommer gå 2,5 år innan jag kommer tillbaka hit igen. Men troligen är jag här så fort jag får chansen när jag är hemma. Älskade älskade stall och ridskola. Min fina Ringla. 
 
 
Vi hade vår sista ridlektion för denna termin och jag och min grupp hade bestämt oss för att ha en "AR" (läs: After Ride) med massa maaaat och vin tillsammans. Även om alla inte kunde stanna så blev det så mysigt. Och min "sista" ridlektion gick toppenbra också. Var så nöjd och glad med Ringla som skötte sig exemplariskt. Och vi som alltid matar hästarna efter våran lektion fick idag istället släppa ut dem i hagen för att gå ute på natten, lite förberedelse inför sommarbetet som dem gått ut på nu. 
 
 
 
 
Och vi hade huuuuur mycket mat som helst haha!
 
 
 
Det var en sådan himla bra kväll! Jag njuter när jag är i stallet och umgås med mina gruppkompisar. Vilka fantastiska människor jag har turen att träffa och omge mig med. Massa samtal, historier och upplevelser som delas. Det är lite fördelen med att man är en grupp med många personligheter som träffas en gång i veckan vi har ALLTID något att prata om. Och alltid något roligt. Tack hörni för att ni varit världens bästa ridgrupp!
 
↳ 

jag är så impad av alla som rider. Det verkar så underbart, men jag är så satans rädd för djur. Men det ser så härligt ut att galoppera, som riktigt frihet.

Svar: Det är fantastiskt! Du borde prova trotsa rädslan någon gång. Hitta en snäll gammal ponny som inte gör en fluga förnär så :')
Linnéa Olsson

↳ 

Härliga bilder :) :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG