Vinter vinter vinter ♥

Har varit ute och fottat idag då ;) Mkt fina bilder tkr jag då. Mysig snö och underbar sol :D
 
Kmr antagligen lite fler bilder sedan.. :D Just nu bev  det mkt bilder med solen ^^

ALLT ÄR STRÄNG © Polis anmäler stöld ;)




Blue sky and  white winter trees :)


Solen ♥
Dock lite suddig ;)


Snöiga granar!



Vad är det Pontus har i sin hand...?


Har han blivit magisk...? ;)


                                         ♥


Skinande glittrig snö ;) Kom ihgå att det är © på allt Jag polisanmäler kopiering.


Gran-kvist ♥


Bara för att jag ÄLSKAR att leka med solens ljus ♥

Kommentera gärna och kom ihåg © på alla bilder. :> *tjatar* ^^

 Puss & Kram, skumbanan' <3

↳ 

Linnéa om Säljes: New Moon DVD-filmen!:

Finns det nmed svensk text o.s.v ?



Hejsan. Eftersom filmen är obruten så vet jag det tyvärr inte men skulle tro det.

MVH

↳ 

du har fortfarande inte © på dina bilder . . .

du måste ansöka om © innan du kan säga att du har det...


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG