3 dagar kvar ♥

Nu är det 3 dagar kvar tills Adam kommer :'3 *längta* Kommer bli underbart, som alltid när man är med honom ♥


Godmorgon! Sovit bra? (; Det har jag ;) Och vet ni vad jag drömde igår? o.o Att jag träffade Robert Pattinsson! :D Haha, äsch jag orkar inte berätta. Men jag typ var i London eller ngt och typ hamnade på samma resturang som honom. Så jag såg honom på parkeringen, lite annorlunda men jaja. Haha :)

Nu ska jag snart sticka till skolan. Idag har jag IUP sen också. Hoppas det går bra! Tropr ajg kommer få lite skäll :s Har inte riktigt varit nogrann med att lämna in läxorna, men jag gör dem alltid. Så jag har fått skäll. Men jag har bättrat mig de senaste 2 veckorna, enligt Jenny. Hon kommer antalgigen säga att jag kan bli pratig. Usch. Det här kommer bli jobbigt!


Orginal till överdriven ljus styrka bilden (;
adam
↳ 

fyfan, jag saknar dig som fan, och jag får önska dig lycka till. <3 skola nu iallafall, hejdå älsk <3

↳ 

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG