Klockan är 22:13

Yes! Rubriken säger ALLT! Eller inte :3

Hej på er! :)) Idag har det varit awesome väder ( som ni fick se bild på i förra inlägget?). Har varit med Erika, cyklade upp dit. Underbart skönt att vara ute och cykla. Speciellt när man kan cykla i linne och kort byxor (även om jag körde på mjukisar som jag höll på att dampa sönder på det blev varmt.) Hoppas vädret är lika bra imorgon. Då ska jag definitivt ut och cykla bara för att cykla tror jag (; Eller så får jag dra ner på stan. Eller kanske åka till marieberg om det är dåligt väder? Äsch det bestämmer vi då!

• Nu är det 4 dagar kvar tills den 19 maj - 3 månader med älsklingen, Lollo vem var det som sa att det inte skulle hålla länge? (; ♥

• Nu är det 7 dagar kvar tills den 22 maj - åker till älsklingen och stannar där tills den 23 maj



Ignorera mitt underbart stökiga rum, det är katastrof!

OCH BTW SÅ ÄR KLOCKAN 22:25 nu! :D
↳ 

mja, inte var det jag iallafall (a'



men grattis, lust att hitta på något imorgon? :>

carro
↳ 

& det är fem dagar kvar till fredag - min fest ! :D

↳ 

du kommer väl hoppas jag ?

↳ 

vilken fin ögonfärg du har :D

↳ 

fin bild i headern :D

↳ 

Fin du är :D

↳ 

Jättefin blogg! :-)

↳ 

Du har så himla fin färg på håret! :)

anonym....
↳ 

är det din pumpa som sticker ut där?


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG