Tack Fia :)

Har kommti hem från skolan, druckit ett glas proviva (det blir som en drog, jag skulle abra dricka det då jag hade av någon oförklarlig anledning sjukt ont i magen. Men jag lovar det går inte och sluta! ) och ätit choklad boll som Fia köpte åt mig på konsum/coop nära. Hur mkt jag än sa att jag tänkte betala min chokald boll så vägrade hon ta imot pengarna D: Så jag får väl tacka så mycket iaf. :) ♥

Mango proviva in my ♥ Dock är den slut nu.... MAAMMMAA...!
Mer proviva åt linnea 8D

↳ 

Hejsan :)



Snygg blogg :) Bra text :)



Vad händer i veckan då?



Kram :)

Anonym
↳ 

Vilken cool kodning du har :D

↳ 

Tjenare :)

Titta görna in på min blogg och rösta vilken design ni tycker jag ska ha. Kram

↳ 

sv; haha a jag såg att det var du ;)



härligt :) jag ska ta det lugnt, ska antagligen på bio och liseberg på söndag :)

↳ 

Är den god? Alla jag har hört som har smakat proviva säger att den är vidrig :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG