Abbe på besök

Jag och Mamma hade min lilla kusin Abbe på besök tillsammans med hans mamma Emma igår en sväng. Det var jätte trevligt och Abbe var grymt söt som vanligt. Gullis kusinen! ;) Sen filmade jag lite också, haha, han drack vatten och sprutade ut allting i värsta vatten strålen jösses vad jag skrattade!
↳ 

sv, nevnarien - det heter jag överallt :)

↳ 

Fin blogg ^^

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig här:

http://fridisi.blogg.se/2011/april/vinnarna-ny-omgang-2.html#comment



↳ 

Fiin blogg!

Älskar din header!<33Kolla min och min bästis blogg:

http://www.bffourever.blogg.se

↳ 

Hej, ville bara säga att du har en jättehärlig & fin blogg. Underbara bilder! :D



Kram Nellie :)

↳ 

Haha den är inte så speciellt stor. Kan väll visa när en är iordninggjord. :)

Fan vilken gullig blogg du har!

↳ 

Svar: haha, ja. Man kan kolla ett par gånger på den :P

↳ 

Nawwa vad sööt bild:)

↳ 

Du tar riktigt ,riktigt finfina bilder.

↳ 

Jätte fina bilder :)

↳ 

Ja verkligen! Jag har försökt att gömma undan dem nu så att jag inte ska äta upp alla direkt ;)

↳ 

Det var så lite! kolla gärna min blogg ofta!

↳ 

Fin blogg! :D

↳ 

Ja verkligen! Handen går ju hela tiden på en lätt haha ;)

↳ 

sv ; Tack så mycket :D snygg header du har!

↳ 

Haha nä då är det inte nådigt! ;S :P

↳ 

eller hur ! riktig vårlåt :)

↳ 

awe sikken sötnos!!

↳ 

Nu kör jag igång dagens blogg :)

Vill du ha chansen att bli en av de som blir dagens blogg?

gå in på den här länken http://juliiialarsson.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html#comment :D

↳ 

Åh vad dina bilder är fina! Otroligt söt kusin också!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG