Glad påsk!


Glad påsk på er allihopa! Jag fotade lite blommor igår så en av påsklilje bilderna fick stå för dagens Glad påsk bild. Passade även på att måla en kyckling. Haha ;)
Jag ska göra mig iordning och så så ska vi på våran traditionella påsklunch hos mormor och morfar om en halvtimma sen är vi bjudna på middag i kväll.

Vad ska ni göra idag?
↳ 

hur mår du då ? ;)

↳ 

sv: ja mår bara bra!;)

↳ 

Glad påsk på dej. :)

↳ 

Hej!

Nu har jag lottat ut tre vinnare som blev dagens blogg. Kolla in och se om det blev du!

om inte? Kika in igen i morgon och anmäl dig igen för en till chans att bli dagens blogg! :D

Ha en fortsatt glad påsk, stora kramar ♥

↳ 

Svar; Hm.. Objektivet ser inte dammigt ut och inte kamerahuset heller, och eftersom att de andra objektiven funkar bra är det inte kamerahuset.. Får väl ta och lämna in objektivet.. :p

↳ 

glad påsk :)

fin blogg :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG