Segis tjej

Jag är så himla seg idag, ögonlocken trillar igen på mig snart. Även om jag är vaken till typ två på natten brukar jag itne vara så här trött. En kopp kaffe hjälpte inte heller. Haha, träligt läge! Men ska försöka bli pigg tills jag ska till stallet! Vi har ju ridning nu trots att det är lov och så har vi stalllov nästa vecka. Konstigt resonemang då alla i Karlskoga har lov nu. Har bara hört att längre in i värmland att de har lov nästa vecka? Ja ja, det finns säkert en tanke bakom det hela :)

Är jätte nöjd med designen fortfarande. Så glad i att blogga blev jag nu. Bilden i headern men kvistarna har blivit en av mina favorit bilder. Det blev så fint ljus i bilden och när jag redigerade lite i curves så fick den en himla snygg färg också! Funderar på att skriva ut bilden någonstans och sätta upp som en tavla. En canvas tavla? :) Frågan är bara vart vi ska ha den. Klurigt eftersom jag inte ser den passa in någonstans... Är fortfarande besviken över att jag inte fick ha helt vita tapeter i mitt rum. Då hade jag kunnat sätta upp den här inne! Nästa gång vi tapetserar om... (Det kan ta evigheter tills dess) så ska jag har vita tapeter i hela rummet och så är det bara. Nu kan jag skriva ett helt inlägg om varför jag ska ha vita tapeter, men vi hoppar nog över det ;)

Ni har väl inte missat flikarna vid headern? Det är Startsida, Om mig och Kamera + utrustning på flikarna. Än så länge så har jag bara skrivit klart Om mig inlägget. Har fortfarande Kamera + utrustnings inlägget kvar. Men det fixas när jag känner för det! Har dock hört att flikarna sett galna ut för en person. Vet dock inte vad det beror på? Ni kan ju lämna en kommentar om flikarna inte ser ut som ovanför för er!
↳ 

Ser konstigt ut för mig med. x)

↳ 

superfin design :) men jag tycker det ser lite konstigt ut då man inte kan se hela flikarna bredvid headern!

↳ 

För mig sitter flikarna mitt ute i bakgrunden och inte precis bredvid headern ;)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG