Självporträtt - 25/4-2011

↳ 

Häftig header du har :)

↳ 

åh, vad fin du är! Lyckas aldrig ta så fina bilder på mig själv! :D

↳ 

Så fin!

↳ 

sv: Okej! isåfall funkar det inte tyvärr :(

↳ 

vinnaren av dagens blogg är utsedd!

Oavsett om du vunnit eller inte så har jag dragit igång en ny dagens blogg ! Så du får super gärna vara med igen =)

Klicka på länken för att se om du vann: http://binalina.blogg.se/2011/april/d-a-g-e-n-s-b-lo-g-g-v-i-n-n-a-r-n-a-1.html#comment

↳ 

sv haha, tar typ 1000 bilder och en blir bra :)

↳ 

Här fanns en bra sammanfattning av filmen :)



Dean (Gosling) och Cindy (Michelle Williams) bor med sin dotter i en trevlig villa där allt puttrar på lite halvlagom. Han är slapp målare, hon hårt arbetande sjuksköterska. När de försöker styra upp en romantisk kväll i försök att koppla bort vardagen och få lite kvalitetstid så gör sig minnena av hur de träffades bekanta och inblicken i känslor i som svalnat - och kanske försvunnit helt.



Filmen skiftar galant mellan både nu- och dåtid, även i stämning och stil (de båda delarna är filmade med olika kameror). Igenkänningsfaktorn är oroväckande hög när man ser, och känner, de fina stunderna i början när Cindy och Dean är unga, optimistiska och bekymmersfria människor med gott om kärlek att ösa över varandra för att sedan skifta till nutid där svartsjukegräl, oregelbundna arbetstider och ett sinande sexliv gjort sitt för att kyla de heta känslorna.



↳ 

Älskar din header! :D

↳ 

Älskar din header! :D

↳ 

Sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :)

↳ 

snyggt! =) alla ni fotobloggare har alltid så fin bloggdesgin, hur lyckas ni?=)

↳ 

hah, ja, visst är det så :D

↳ 

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :)



Förresten skulle du kunna hjälpa mig att vinna den här tävlingen

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny, jag leder , men inte med så

många röster längre så det skulle betyda jätte mkt om du la ner 2

sekunder på mi goch rösta ! självklart får du en länkning som tack !:)

↳ 

vinnaren av dagens blogg är utsedd!

Oavsett om du vunnit eller inte så har jag dragit igång en ny dagens blogg ! Så du får super gärna vara med igen =)

Klicka på länken för att se om du vann: http://binalina.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-vinnarna-onsdag.html#comment

↳ 



Kolla in i min blogg och Gissa låten :) du vinner är en FET länkning i bloggen + några egna ord under länken ! :)

↳ 

allt bra med dej? :)

↳ 

Vad har du för kamera (: ?

↳ 

Hej, skulle jag kunna köpa en bloggdesign av dig på s.s? (:

↳ 

sv: Kul att du är med i dagens blogg! lycka till! :)

↳ 

MISSA inte min fototävling om att vinna ett fint smycke här : http://oliviasphotolife.blogg.se/2011/april/fototavling.html#comment

↳ 

Du är sjukt duktigt på att fotografera säger jag bara! :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG