Happy 15th birthday

Woooho nu är jag 15 hela år gammal! Faktiskt 15 år 2 dagar 11 timmar och 32 minuter för att vara exakt! Men i Måndags fyllde jag 15 år och det var väl fint. Dagen var helt okej men min "födelsedagshelg" var skitbra! Joel kom till mig på fredagen och på lördagen så hade jag släktkalas som bilderna ovan kommer ifrån. Söndagen så blev vi några blåmärken, skrapsår och en rejäl träningsvärk rikare tack vare Boda borg. Jag, Joel, Weronika och Louise hade himla kul och klarade totalt 12 banor. Eller ja weronika och louise klarade säkert någon mer eftersom de stannade en timme till när vi åkte hem!

Tackar hela släkten, familjen och Joel för alla jättefina presenter är supernöjd!
↳ 

åhh grattis (igen) i efterskott fina du!

Svar: tack (igen) goa emma!
Linnéa

↳ 

Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack! :D
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG