IT'S HERE

Har helt glömt bort att uppdatera er om detta fantastiska! MIN NYA KAMERA ÄR HÄÄÄÄR som jag köpt för mina helt egna ihoptjänade pengar. Det känns så. jävla. bra!!111
Satt i Onsdagskväll och basically fangirlade över den haha! Älskar hur den känns att hålla i, ljudet av slutaren, storleken på skärmen, skärpan, allt. Har inte hunnit tagit några ordentliga testbilder med den eftersom jag gått i skolan hela veckan, men idag eller imorgon ska jag ut på en runda med skönheten!
↳ 

Gud vad kul:D

Svar: Ja verkligen :D
Linnéa

↳ 

Vad roligt med en ny kamera:)

Svar: Ja verkligen :D
Linnéa

mammis ❤️
↳ 

Så nöjd tjej ❤️🍀

Svar: Mycket!
Linnéa

↳ 

sv; Den är ifrån H&M, helt ny i kollektionen. 99kr :D

Asså pommes, berätta berätta om din kamera!? :D

Svar: åh tack tack tack!! :')
Den är super! Har inte hunnit utforska den speciellt mycket ännu men fotade personalfoto idag och skärpan och kvalitén på bilderna tillsammans med mitt 50mm f/1.4 är fantastisk! Till och med inne på 100% är det skarpt och fint :) Stor skillnad jämfört med min Nikon D3100! Och det är fullformat :D
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG