För ni har tagit studenten & examen

 
Alla är ni nog helt och hållet mätta på studentbilder men det hindrar inte mig från att posta ännu fler, haha! Mina fina vänner tog sin student i fredags och min lillebror som inte alls är mer än 3 år gammal tog examen från grundskolan i torsdags. Han blev klassens gitarrist, inte så otippat. Och mina studenter fick sig ett varsit rör resorb så de skulle överleva dagen efter eller veckan efter studentveckan.
 
Blev så otroligt avundsjuk när jag såg alla springa ut och hoppa upp på flaken för det såg så jäkla kul ut. Vill också ta studenten nu nu nu!
↳ 

Vilka härliga bilder! Skulle också själv vilja ta studenten men tyvärr så har jag ett år kvar till dess.
Hoppas du får en fortsatt bra söndag! :)

Svar: Samma här, tack!
Linnéa Olsson

↳ 

Åh, är det din tur nästa år? :) Ta tillvara på sista året, det går sååå fort :)

Svar: Jaaa äntligen! Det ska jag försöka göra :) Kände verkligen hur tvåan bara svischade förbi i rasande fart trots att det var mycket och tungt med skolarbetet.
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG