Uppe på berget

 
Branäsberget är otroligt vackert på hösten, och nu vill jag bara ännu mer för alltid bo på ett berg. När jag blir pensionär är det precis så jag ska leva. Även fast vi suckade över hur jobbigt det måste vara att bo i en liten isolerad by så skulle jag kunna leva med att handla på ett litet nedgånget ICA om jag fick titta på sådan utsikt i en sådan tystnad varje dag. Där naturen förbluffar en alla tider på dygnet.
↳ 

wow vad fint!! molnen <33 förstår att du vill bo där, jag med tack!?

Svar: JAAA!! Molnen och dimman var det man stirrade på hela tiden. Så otroligt att se hur dem förändrades timme för timme olika varje dag. Vi drar!! Haha
Linnéa Olsson

↳ 

Härliga bilder!

Svar: Tack!
Linnéa Olsson

↳ 

Fina bilder

Svar: Tack :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG