Startskottet för julen

 
Glad första advent på er! Vi började med en frukost med lussebullar som efterrätt och provade även en "Adventla" som är en semla på lussebullar. Smakar typ precis som Gotländsk saffranspannkaka, skulle lätt kunna lägga på lite salmbärssylt så hade det smakat likadant. Har ni inte provat det bör ni göra det också, Gotländsk saffranspannkaka alltså mmm. 
     Hur har ni det med era julkänslor? Jag har iiiinga alls än så länge. Alltså det känns så märkligt att det är dags för jul redan. Det här året har gått i racerfart och jag hinner inte med. Men jag längtar ändå! Eftersom jag jobbar och får egna pengar mer än ett studiebidrag är jag så taggad på att köpa julklappar. Har redan köpt några stycken men har några kvar också. Har även köpt lite grejer till mig själv som jag funderar på att göra ett julklappstips-inlägg om? Skönhetsrelaterade grejer. 
 
 
Och förutom första advent är det också min lilla hamsterskrutts födelsedag idag! Sjöng Happy Birthday för henne i morse, sen sjöng mamma Ja må hon leva och så sjöng jag Vad är det för en dag. Så nu har hela raden dragits haha! 
↳ 

Som du beskrev så bra idag. Det blev liksom inte december... det blev jul ist 😳
Ingen julkänsla här heller men vi får ordna det ❤️

↳ 

Som du beskrev så bra idag. Det blev liksom inte december... det blev jul ist 😳
Ingen julkänsla här heller men vi får ordna det ❤️

↳ 

Men gullehamster, grattis hihi.


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG