God kväll & helgens tabbe

Hej hej på er! Det blev itne så mkt bloggning idag som jag hade trott! :o Påvägen hem från stugan så trodde jag att det skulle bli massor efterssom jag kom på massor av saker jag skulle blogga om. Men nu står det stilla. *suck* Det är ju typiskt mig att glömma vad det var. Dert var ju massa super grejjer o.o' Men bloggning om nyår sker när jag laddat kameran för den dog och jg skulle ju ha med bilderna! >_<

Men nu ska ni få helgens tabbe:

Jag var ute och hade kul i snön med Selma på morgonen. Jag visste inte att jag hade kameran i fickan! Den ramlade ur efterssom knappen hade gått upp på den fickan! Och där låg den ända tills kvällen ner mosad i snön. För på kvällen gick vi ut igen jag och Selma + Erika den gången. Plötsligt utbrast Erika när jag satt och myste under en gran: "HÖRNI KOM! KOM FORT LINNEA HIT MED FICKLAMPAN!" Jag rusade fram till dem där de stog böjda över något och glodde på det. "Vad är det där?!" frågade Erika. Jag såg direkt! "MIN KAMERA HELVETE!" utbrast jag hysterisk och slet upp den ur snön. Sedan rusade jag in och torkade av snön med en köks handduk. Sedan satte jag på den. Helt prajjo bajjo. Allting var hel immigt jag började torka av linsen då blev det lite bättre. Men den var immig INNUT I också! >.< Jag var helt säker på att vi skulle få lämna in den. Sedan tog jag ur batteriet och läte det torka o.s.v. Sedan fick den stå tills klockan var nästan sova time ca: kl 00:45. då funkade den normalt. *fjuuuh* O.o'

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG