I'm alive!

Ja jaglever jag lever! Jag ahr itne fått en raket i huvudet eller ngt... JAG LEVER! :D Ja jag har ju bara varit i stugan ett tag nu. And I'm sorry för no no mobilblogg. Men nu är jag hemma och en fråga... HUR FÖRKYLD FÅR MAN VARA?! o.o' Jag mår itne alls bra :( Har inte gjort det över nyårs helgen heller.
Min underbara förkylning: Smäll hosta (jag kaller det för smäll host för när man hostar låter det som om ngt smäller till x> ), vanlig hosta, BAUTA snuva, hals ont, trött i största allmänhet. Så trevligt :(

Aja kommer anagligen blogga massa mer idag också & nu kanske jag ska åka till kusin och gratta på 11 års dag. Me jag orkar kanske inte så vi får se. (Översättning: Jag orkar antagligen inte åka dit efterssom mitt huvud redan är sprängfärdigt, så ska jag inte riskera att få psykanfall hemma hos dem.)

Pu... Eller nej kram så slipper ni bli smittade... /// Linnéa ♥


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG