Jaha...

Men asså... Bara för att jag suger på att komma ihåg att blogga? ;s

Heey heeey ;D Nu var det ca 1 vecka sedan C; Men ska väl skärpa mig >:''d Måste bara komma på ngt att blogga om förutom min ointresanta vardag. Hmm.. Vill egentligen lägga upp bilder från julafton/nyår. Men dock är kameran död och så är man så duktig och har slarvat bort laddaren ngn stans! Smidiga jag. Hmm... vi kan ta veckans största fail.

Fail:

Jag skulle typ springa ner för "lilla kullen" på våran skolgård. Och snön såg ner trampad och platt ut men det var bara ytan. Så det var djup och hår snö. Jag sprang och tappade balansen för jag var inte beredd på att det skulle vara sådan snö... :e ´Så jag drog mig och rullade ner för esten av kullen! (y''


Jaja... Nu har jag bloggat! 8> *känna sig stolt* Haha. ♥

↳ 

sv: det var en kodmall från therese, www.tescho.blogg.se som jag ändrade lite på, men eftersom hon står för grunden så har jag kvar länken till hennes blogg (:


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG