Tröttare än tröttast!

Hej hej bloggen! *gäsp* Oj oj! Vad trött jag äär! Jisses, mamma och jag var ute och gick en runda förut. Jätte skönt :') Men nu så blev jag så där trött som jag brukar bli när jag varit ute länge och kommer in i värmen. Då blir jag alltid helt sömnig. O.o'

Och jag ber om ursäkt för att jag itne bloggade igår. Eller det laggade upp sig jätte mkt och blogg.se ville inte alls sammarbeta. Så det blev inget FÖRLÅT! Hmm.. okej. Vi kan ju blogga om går dagen då! :D

Igår så var jag med Jonna. Vi sov över från förrgår-igår kul kul! :'p Roligaste var nog: OhGud, du är ett rumphål! XD Vi skrattade näsatn ihjäl oss! De sa det på filmen fast på engelska: Omg, you're an ashole! Då kom Jonna på Gud du är ett rumphål x) Jag vet vi är sååå mogna, hehe! Vi var nog till 18;00 eller ngt. Mamma och pappa var och dansade igår så vi var själva hemma Pontus och jag.

så igår satte jag mig ner vid datorn och började måla på en sak med ritplattan. En sak jag lovat Pontus att måla länge men det har inte blivit av. En POKÉMON! XD Ja, en bra övning för mig för att itne få damp på ritplattan som jag brukar få :> Okej det var typ första gången jag inte fick damp på den! :p

Pusss & Kram' :p ♥

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG