Efter i uppdateringen, här kommer en genomgång!

Usch och fy på mig! Jag ligger efter som tusan i uppdatering! :( Men vill ni veta vad som hänt den tiden jag varit borta och varför jag legat efter? LÄS DÅ! :3



Huhuh vart kom smilien ifrån? :3 Nejmen seriöst nu.


 OM START!


Det började med att jag
satt och gjorde mitt hissar och dissar inlägg som blev fail efterssom precis då dog mitt internet och det gick inte att få igång det igen.
Så det blev ju helt fail remember?

Sen efter några dagar med åh och men med mitt internet var det dags att åka till älsklingen *Wiiieeh*. Det var såklart underbart. Vi hade grymt kul. Körde fyrhjuling genom hagen så att hjulet på vagnen som satt bakom gick av, myste, umgicks och var tillsammans helt allmänt. Allting var underbart som alltid när man är med honom

Wow det är verkligen länge jag varit utan internet nu, för sna... Nej det kommer vi tills senare tillbaka till genomgången!

Efter det rullade dagarna på som vanligt i mitt gamla schema.
Och så tog vi årets första dopp i torsdags ( oj vilken dag var det? Det kan inte vara den här torsdagen? Eller var det? Jo det var det ju!) , det var itne så farligt. Det är ganska lång grunt vid tower beach. Men jag blev väldigt solbränd(det syns fortfarande) jag tänkte såklart inte på solkräm.

Sen när vi kom hem var det stressigt för det skulle städas inför morgondagen (fredagen) då mina kusiner (pappas sida) skulle komma och gratulera Pontus på födelsedagen i efterskott (lååångt i efterskott). Och jag behövde en ny bikini till klassresan. Så fort in till stan och snabb shoppade. Blev leopard/gepard? mönstrad tub topp med bikini trosa + 1 par pilot brillor (♥) och ett par andra (♥).


Och nu till torsdag kvällen (mycket hände på torsdagen) : Det var pang i bråten på skolan och det var faktiskt ganska trist. MEn jag fick se min nya kusin för första gången irl och Abbe är bara sååå söt! :33

WOW ÄNTLIGEN FREDAG! :D

Idag fick vi de nya klasserna till 7:an! D: Jag kom i klass 7C tjejerna var ganska bra! Kom med några grymt bra tjejer ♥ Men resten av klassen var ju lite halvt jag kände (eller vet vem det var) knappt några. 
De som är kursiva är de jag vet vilka det är ignorera mentorerna :3

Ah sne på kvällen kom kusinerna och jag var och handlade med pirr inför klass resan.


OCH SÅ LÖRDAG! KLAAAAASSSSREEEESA!

Nu bär det iväg mot vårat wnb wildkids som faktiskt visade sig vara ganska kul! Vi lyckades trycka in hela klassen (35 pers) i en kåta. Men typ inga sov. Mer om den får ni läsa om när jag får mitt internet och kan ladda upp bilder :3

SÖNDAG Klassresa dag 2

Slutet på klassresan som jag inte tänker skriva så mycket om det blir senare.
Sen när man kom hem blev det hemma på spa ur mysigt! :3 Nu känner man sig fräsch igen efter en hel helg i skogen.



Långt inlägg :3

Old old old yeah that's my pic D:

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG