Godmorgon/eftermiddag ! ;)

Godmorgon folket! ;) Hur har ni det idag ? :D Jag mår ganska bra fast det är sego dag idag sämst väder :) Så funderar på att ta mysdag i soffan/ datorn ´+ massa massa blogg! Om det inte klarnar upp vill säga. Då blir det ut och ha en heldag på studsmattan. Ska försöka ta mig ut iaf men just nu fryser jag sönder så det blir det inget med nu iaf.

Valborg igår var rätt trevligt. Blev ganska tidigt hem den här gången och det var skönt för jag var jätte trött igår. ;) OCh jag är ltie halvseg fortfarande. Får fråga mamma om vi kan åka till Nöjesbutiken och hyra ngn film. Även om det är närmare till Coop. Men det är så dåligt med filmer jag vill se på filmtoppen. Och Avatar ska jag ju titta på med älskling om 6 dagar. Även om jag redan sett den men ändå ^^, ♥


 

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG