Halsen /3

Godmorgon!  Hur är det med er idag? Själv så har man lite ont i halsen fortfarande, men jag tror det går över (det måste gå över). Nu är man redo för skolan, även om jag bara inte orkar dit idag egentligen. Längre helg? Ja tack! :D

Idag är det bild och flöjt efter skolan. Ska försöka få ordning på mitt tröjtryck. Och när jag säger tröj tryck... Jag måste åka och shoppa! För jag behöver en tröja till det. Hmm.. Ja vi får se när det blir då. Trycket är lite halv barnsligt så ska göra en over size tröja och ha som pyamas tröja och kanske en till oversize som vanlig och ett linne.

Nu är det snart dags att stick till skolan om jag vill komma för tidigt. Hahah nejm men tror inte jag kommer blogga något mer på morgonen idag.


Över redigerad ljusstyrka 8D

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG