1 års jubileum på Träningslagret #1

 


Nu har jag levererat bilderna till Träningslagret, gjorde det faktiskt för en vecka sedan men har inte kommit mig för att publicera dem ännu. Här är i alla fall del ett av bilderna då det firades på själva gymmet. På kvällen var det mer fest i Kupolen.

De första bilderna är på Goodie Bagsen och det trevliga mottagandet. Sen lite bilder fotade när folk tränat och en föreläsning Anna höll om kost. De sista bilderna är vid Dipping tävlingen då var det DJ på plats och massa folk som skulle kolla vilken av killarna som orkade mest. Tyvärr hade bara en tjej anmält sig till Dippingtävling för damerna så det blev bara killarna. Trevligt och massa utställare också! Caféet som hemma bidrog med lite fika, någon hade nagelvård, team sportia stod med sport-bhs och vattenflaskor, lite indredning m.m.
↳ 

Hejsan, jag har en likadan kamera som dig och fick nyss en IR-Fjärr & Trådutlösare i julklapp med märket JJC JR-M. Och nu till min fråga, vet du hur man aktiverar den till kameran så att man kan fota utan sladden? det vore jättesnällt om du kunde svara :)

Svar: Hej Lisa! Först sätter du sätter du sändaren i kamerans blixtsko, sladden du har fått med ska sitta fast i sändaren (du borde hitta ett litet hål i den någonstans) på sidan på kameran finns sen en liten lucka av gummi, där inne finns det olika uttag. Kolla vart andra änden av sladden passar och sätt in där! Starta nu sändaren och din fjärrkontroll så borde det fungera som det ska! Kram :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG