När lammen tystnar - min version

 
Original  - Min version

Vi hade en uppgift på bilden i skolan som innebar att göra en Parafras, en egen tolkning eller version på en bild. En parafras ska väl egentligen ha en liten twist i sig som gör att den skiljer sig något från originalet men gränserna var lite luddiga när man fick välja så man fick välja egen version eller egen version med en twist helt enkelt. Det var faktiskt riktigt kul när jag väl tog tag i det!

Jag fotade ett självporträtt i min lilla hemmastudio som består av studioblixtar och en svart sammetsbakgrund, sen var det retusch, färg och ljusjusteringar, dödskallefjärilen och texterna! Blev väldigt nöjd och lyckades kirra ett A på uppgiften wiiiiiiiiiiiiii!
↳ 

sv:

ursäkta att jag inte har svarat på så länge, men vill bara tacka för din fina kommentar! :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG