It's christmas time

 
Firade först jul hemma hos pappa den 24 men då hade jag glömt mitt minneskort i datorn så det blev inga bilder. Det var supermysigt och pappa hade gjort det godaste julbordet vi åt på kvällen. Det var också årets första julbord för mig så det kanske var därför det var så himla gott. En succé i alla fall. Tidigare på dagen hade vi varit hem till farfar och lilla hunden och sen hem till farbror och faster med stora hunden.
 
Den 25 firade vi med mamma och den delen av släkten. En superbra tomte så jag tycker synd om alla er som inte hade vår roliga tomte haha! Och lilla kusinen som stod för alla kvällens citat. "Gillar tomten gröt eller potatis bäst?" "Kan du hålla en hemlighet?" "Ja!!" "Potatis... KOKT!" Lill-kusin: "KÅT POTATIS????"
Tvivlar på att han har en aning om vad kåt potatis är men roligt var det haha. Och inte förglömma "MEN PONTUS ÄR JU STÖRRE ÄN TOMTEN!"
↳ 

Mysiga bilder :D

Svar: Tack :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG