Oslo weekend :: Del 1

 
Det var en intensiv men fantastisk resa till Oslo, fick mängder av fina bilder att dela med er här så jag insåg snabbt att jag var tvungen att dela upp det i två inlägg haha! Konserten var superbra men det var inte alls kul att ha sittplatser så det var första och sista gången. Då är det roligare att ha en sämre plats på golvet än att ha en okej plats på sittplatser. Annars var shoppingen jättebra i min mening, även om det är löjligt dyrt i Norge så var hela upplägget på deras shoppinggator så bra, lätt att hitta runt och bra butiker. Googlade faktiskt speciellt efter adressen till Lush men fick bara upp att det fanns i Trondheim så blev jätteledsen. Men som vi går på Karl Johansgatan så ser jag Lush och tänker "Åh titta Lush!" och fortsätter gå vidare innan jag inser vad jag såg, tvärstannar och drar mamma dit, och personalen på Lush är ALLTID helt fantastisk så hade en lång konversation med en av butiksbiträden. Ner i påsen kom några badbomber och bubblebars samt en schampokaka till kusinen. Funderade på att köpa ännu en till mig själv men hoppade det för jag fick sån beslutsångest.
↳ 

Så himla fint i Oslo (jag vet att jag skrev det på förra inlägget också, men can't stress it enough!), vill så gärna åka dit snart igen. Och LUSH - you gotta love LUSH. Jag köpte deras läppskrubb för ett tag sen, så mumsig (den går ju att äta, haha!)

Svar: Hahaha men det är ju verkligen sant! Ja, jag är HELT besatt av denna fantastiska butik. Köpte min favoritbadbomb som jag fick av mamma första gången (som jag sen tappade i backen då jag fått den). Och så för någon dag sen kommer hon med lådan med våra badbomber i och frågade om vilken som var hennes, så tar hon upp påsen med min favoritbadbomb och ba "den här är inte min va?" och tappar den rakt i golvet så den också går sönder :(((( Får aldrig ha en hel Twilight-badbomb haha!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG