Studentresan pt. 2

Supergoda baguetter och en inte lika god soppa men oerhört mysigt. 
 
Efter denna bild hade jag också en jättecute bild på tjejerna men eftersom vi är så osynkade så blundade någon, en hostade den andra log, en koncenterade sig på trappan så det var inte godkänt för publicering haha.
 
 
Märks det att Mimi och Felicia alltid ställer upp på mina fotografier? Och måste säga att jag är så himla glad att jag tog med mig min gamla kamera trots att jag bara hade kitobjektivet och nybörjarkameran så handlar det alltid mer om ens teknik än prylarna i sig. Var rädd att bli av med min dyra kamera men tänkte att andrahandsvärdet på min gamla kamera inte var lika smärtsamt om den blev stulen. Men var bara noga med att låsa in den i värdeboxen så gick det bra.
Längtar så mycket tillbaka och vill bara dra på en tjejresa till. Världens bästa tjejer (Veronica inräknad fast hon är mer fotoskygg, det är jag med haha) som bara gör mig så jäkla glad.
Mammis ❤️
↳ 

Veronica är mera publiceringsskygg än fotoskygg för hon ställer ju upp och blir så fin på bild Fellan och Mellan oxå 💕💕 och även du hjärtat fast du oftast är på andra sidan kameran ❤️


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG