En vinterdag i stallet

 
 
Hade stalltjänst här om helgen med min ridgrupp och det gav mig lite mysig nostalgisk känsla från när jag var årselev. Nu var det ju inte mer än 1,5 år sen jag slutade med det men ändå. Min ridgrupp är en helt fantastisk samling med människor som jag beundrar för deras positivitet och vänskaplighet. Vi var klara med alla arbetsuppgifter vid 10.20 på morgonen. Något som vanligtvis tar mig och en till åtminstone till 14.30. Men det är lite skillnad på att vara 5 personer mot två personer minst sagt. Det betydde att vi hade massor av extra tid att ta hand om småpyssel som egentligen inte var med på att göra listan. En riktig mysfika med semle-tårta hann vi också med.
 
 
 
 
Sedan avslutades eftermiddagen med ett ridpass då vi hade anmält oss på dressyrhelg så vi red 1 extra ridpass för lärare både lördag och söndag. Sånt här ger mig verkligen extra livsglädje! Man var så fylld med energi samtidigt som man var trött av den fysiska ansträngningen i stalljobb och ridpass där man gav allt. Tur "min" donna Ringla är en sådan stjärna trots hennes humörsvängningar haha!

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG