En uppdatering

 
Har det senaste börjat träna med ett gäng andra människor på gymmet för jag är en sån typisk "grupp"människa när det kommer till mina fritidsaktiviteter. Har ju ridit på ridskola i flera år och jag älskar att komma till stallet och träffa mina gruppkamrater och min lärare och hästarna. I denna grupp på gymmet är jag yngst men det gör mig ingenting alls. Trivs fantastiskt bra med alla människor och blir alltid jätteglad när jag ser dem även utanför gymmet. 
 
Det andra är att jag i början på maj fick beskedet att jag klarat första urvalet i ansökan hos Fotoskolan STHLM och ska därför åka till Stockholm nu på söndag och göra arbetsprover och intervjuer hela måndag och tisdag. Är så otroligt nervös nu det slog mig igår förmiddags när jag läste igenom dagsschemat för 243504656 gången. Och då insåg jag också att jag inte valt ut några bilder som man ska ha med sig till intervjuerna ännu. Så jag fick ytterligare ett slag av panik när jag inte hittade några jag var nöjd med men nu tror jag att jag hittat några. Man skulle välja 2 bilder som man tyckte hade bra bildbehandling, antingen egna bilder eller andras bilder i minst ett A4 format.
Jag satt och sökte en massa på internet bland några favoritfotografer och modeller men hittade inga som var tillräckligt stora för att göra sig bra på en utskrift stor som ett A4 papper. Så jag sprang ner till Maxi och köpte senaste ELLE och tack gode gud fanns det både bilder i reklamsidorna precis i början och i modereportaget jag gillade. Samt att jag har en egenfotad bild jag vill ta med. Det svåra blir nu att välja ut endast 2 istället, aaaaah!!
 
Jag tänker att jag skulle vilja börja göra veckosummeringar på bloggen. Vilket jag är 110% säker på att jag sagt förut men inte tagit mig för. Jag kanske ska börja försöka i alla fall. Har en jädrans massa opublicerade bilder från systemkameran också som jag kanske borde slänga upp trots att det gått en halv evighet.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG